Drømmer du om å jobbe i en ledende, internasjonal teknologibedrift hvor innovasjon og kundeservice står i sentrum?

 

Er du en løsningsorientert, positiv og engasjert person med en tydelig evne til å samarbeide og ta ansvar? Drømmer du om å jobbe i en ledende, internasjonal teknologibedrift hvor innovasjon og kundeservice står i sentrum?

 

Framo, en global leder innen utvikling og produksjon av avanserte pumpesystemer, søker nå en engasjert og serviceinnstilt kundeansvarlig til vår Marine Service avdeling.

 

Vi leverer førsteklasses pumpeløsninger til produkt- og kjemikalietankere og med hovedkontor i Bergen og et verdensomspennende nettverk, tilbyr vi spennende karrieremuligheter i en dynamisk og internasjonal virksomhet.

 

Hvorfor velge Framo?

Som en del av en ledende teknologibedrift, jobber vi kontinuerlig med innovasjon og utvikling, og vi verdsetter både faglig dyktighet og personlig engasjement. Hos oss får du muligheten til å jobbe i et dedikert miljø hvor kvalitet og kundetilfredshet er avgjørende. Vi søker nå deg som ønsker å være en aktiv bidragsyter til vår suksess og videre vekst.

 

Ansvarsområder:

  • Utvikle og forbedre prosedyrer for drift og vedlikehold av våre høyt spesialiserte Framo- produkter.
  • Sørge for effektiv drift og vedlikehold av pumpesystemer, slik at kundene våre kan oppnå optimal ytelse.
  • Gi teknisk støtte til våre internasjonale kunder og globale Framo-kontorer, og sikre at kundene får den hjelpen de trenger raskt og effektivt.
  • Følge opp kunder både teknisk og kommersielt, med et mål om å bygge langsiktige relasjoner.
  • Delta aktivt i kundemøter og representere Framo på en profesjonell og overbevisende måte.
  • Utvikle sterke relasjoner med kunder og samarbeidspartnere, og være en viktig ressurs for deres videre suksess.
  • Stillingen innebærer reisevirksomhet internasjonalt, og det forventes at du kan kommunisere godt på engelsk.

 

Hvem er du? Vi ser etter deg som er selvstendig, handlekraftig og brenner for teknologi og kundeservice. Du trives i et hektisk miljø og evner å holde hodet kaldt under press.

 

Vi ønsker at du:

  • Er nyutdannet og har høyere teknisk utdanning (MSc). Oppstart høsten 2025
  • Er utadvendt og trives med å kommunisere med ulike mennesker på tvers av kulturer og landegrenser.
  • Har evnen til å løse problemer raskt og effektivt, og finner kreative løsninger når det trengs.
  • Er strukturert og ansvarsfull med en sterk drivkraft til å levere gode resultater.

 

Hva kan du forvente fra oss?

  • Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver i en ledende teknologibedrift med globalt fokus.
  • En spennende rolle i en av Bergens mest innovative og internasjonalt rettede bedrifter.
  • Et dynamisk arbeidsmiljø hvor du blir en del av et team som kombinerer erfaring, kreativitet og gjennomføringsevne.
  • Gode muligheter for personlig og profesjonell utvikling, både i Framo og innenfor Alfa Laval-konsernet.
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser og fordeler.
  • Et selskap som verdsetter balansen mellom jobb og fritid, og legger til rette for en sunn work-life balance.

 

Hos Framo blir du del av et engasjert og inkluderende team hvor trivsel på jobb er like viktig som å levere topp resultater.

Vi gleder oss til å høre fra deg!

 

Har du spørsmål om rollen? Da er du velkommen til å kontakte Global Commercial Manager – Dino Milak, mobil 92 23 76 55, eller på mail dm@framo.no. Du kan også kontakte Talent Acquisition Partner Anna Lovisa Lafqvist Lygre, anla@framo.no

Om Framo

Based in Bergen, Norway, Framo has been the recognized leader in pumping systems for the marine industry for more than half a century. Customers around the globe turn to us, both for pumps and for expertise in meeting their challenges. 

 

 

Framo logo
Teknisk kundeansvarlig

Bedrift: Framo
Stilling: Fulltidsjobb
Lokasjon: Bergen
Søknadsfrist: 10. november 2024
Kontaktperson: Dino Milak
Email: dm@framo.no
Telefon: +4792237655